V edycja Europejskiego Konkursu Statystycznego

    Children: 1

    Departament Edukacji i Komunikacji Głównego Urzędu Statystycznego informuje że w roku szkolnym 2021/2022 Główny Urząd Statystyczny we współpracy z Eurostatem organizuje V edycję Europejskiego Konkursu Statystycznego. Jest to szansa dla uczniów na międzynarodowy sukces.

     Celem Konkursu jest zaciekawienie uczniów statystyką jako nauką, a także statystyką publiczną oraz zachęcanie nauczycieli do wykorzystywania oficjalnych statystyk podczas zajęć z młodzieżą. Dzięki udziałowi w konkursie młodzież rozwija myślenie przyczynowo – skutkowe oraz umiejętność weryfikowania prawdziwych i nieprawdziwych informacji.

    Konkurs składa się z części krajowej i europejskiej i jest skierowany do zespołów uczniów w 2 kategoriach:

    • uczniowie klas VII – VIII szkoły podstawowej,
    • uczniowie szkół ponadpodstawowych.

    Rekrutacja trwa do 31 stycznia 2022 roku.

    Niezbędne informacje na temat Konkursu wraz z regulaminem, harmonogramem i linkiem do rejestracji znajdują się stronie https://eks.stat.gov.pl/

    Informacje na temat konkursu można także uzyskać pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia do Pani dr Joanny Greckiej-Otremby.

    Źródło:KO w Katowicach

    HELIX_TAGS:

    Godziny lekcyjne

    • Lekcja 1: 08:00 - 08:45
    • Lekcja 2: 08:50 - 09:35
    • Lekcja 3: 09:45 - 10:30
    • Lekcja 4: 10:40 - 11:25
    • Lekcja 5: 11:45 - 12:30
    • Lekcja 6: 12:50 - 13:35
    • Lekcja 7: 13:55 - 14:40
    • Lekcja 8: 14:45 - 15:30
    • Lekcja 9: 15:35 - 16:20

    Sekretariat Szkolny

    Pn.-Pt     07:00-15:00

    So, Nd    nieczynne

    Szybki kontakt

    Szkoła Podstawowa nr 12
    im. Ignacego Paderewskiego

    • ul. Paderewskiego 46, 40-282 Katowice
    • tel. 32 255 50 36
    • mail: sekretariat@zsip1katowice.edu.pl
    © 2017 Your Company. All Rights Reserved. Designed By WarpTheme